fredag 27 mars 2009

Hipp hipp...

Idag fyller pappa år. Jag och Tyra är här och sjunger för fulla muggar. Tyra har på sig sin kalas-klänning dagen till ära.
Rickard är ute och åker skoter med jobbet. (De ska åka hela helgen så han lär man väl inte se skymten av.)

Tyras rum är färdigtapetserat. Nu återstår lite småfix som jag och Rickard ska pyssla med innan det är helt klart. Är även rätt så sugen på en tripp till IKEA snart så jag får stilla mitt behov av handling. Skulle behöva en bokhylla till Tyras rum, plus att jag knåpat ihop en lista med saker som skulle passa på hennes rum. (Och i resten av lägenheten med för den delen...) Vill även att Rickard ska följa, men han brukar inte vara så sugen på att åka bil på helgerna eftersom han åker så långt till och från jobbet. Vi får väl se vilken övertalningstaktik som ska användas. Rådjursögon brukar funka...

Inga kommentarer: