måndag 30 mars 2009

Blåsigt värre.

Fikat resulterade i en prommis runt broarna. Känner mig riktigt duktig. Det är ju så skönt efteråt, när man kommer hem. Men just när man går är det väl sådär. Klart det är skönt att gå, men idag blåste det motvint uppför backarna och i sidledd över broarna, så det var lite kämpigt ett tag. Tyra sov i vagnen medans vi fikade, så när vi skulle gå vaknade hon precis och var vaken hela rundan. Nu har jag tagit bort ligginsatsen till vagnen. Hon tycker att det är ganska tråkigt att ligga ner och inte få se något. Och jag tycker att det är ganska tråkigt att behöva plannera in promenader när hon ska sova. Nu kan vi gå fast hon är vaken för nu kan hon sitta upp och se saker. Imorn blir premiärturen sittandes. (Om hon är vaken förståss..)

Blev bjuden på middag hos Linda så då slapp jag laga mat idag, tackar. Känns som det alltid är jag som blir bjuden, så därför skyndade jag mig att bjuda in Linda och Molly på middag på onsdag. (Tobin får följa, men han får ingen mat..)

Inga kommentarer: