tisdag 31 mars 2009

Fan.

Tänkte precis försöka skriva nått roligt inlägg, men såg när jag kollade nya inlägg på bloglovin, att något tråkigt hänt. Sen en tid tillbaka har jag följt bloggen Sabinas kamp, som handlar om en tjej som är strax över trettio och har cancer i hela kroppen. Hon skriver om olika behandlingar och operationer och hur hon och hennes familj gör för att klara vardagen. På slutet har hon haft väldigt ont och precis hamnat på sjukhuset eftersom hon fått tumörer i halsen som gör att hon knappt kan andas. Men idag såg jag då att hennes kamp är över. Jag känner henne inte alls, men blir ändå ledsen och eftersom jag följt hennes blogg ett tag så känns det som om jag känner henne. Iaf. så kan jag inte skriva något just nu. Ska åka till mamma och pappa en sväng tror jag. Måste bara väcka Tyra först.