fredag 23 januari 2009

Morot.

När jag var hos syrran så var vi in på en affär som säljer Odd Molly, där fick jag syn på en tunika som jag föll pladask för. Nu hamnade den strax utanför min prisklass så det blev inget köp. Idag var jag och Linda på byn och lunchade. Efter kondis så kollade vi lite i affärerna och Grängan´s har tagit hem några plagg från Odd Molly!!! Naturligtvis så fanns tunikan jag vill ha med, och det såg jag som ett klart tecken. Efter att ha provat den insåg jag att storleken var lite för trång så något köp blev det inte idag heller... Men min favoritälskling lovade att om jag går ner så jag kan ha storleken under den jag provade, så ska han köpa den åt mig!!! Snacka om morot för att gå ner i vikt. (Jag har sagt själv att jag måste träna och gå ner i vikt, det är alltså inget jag gör för hans skull om nån trodde det..) Såhär ser den ut:

4 continent x-stitch dress, färg: rose


Bara för att jag inte kunde köpa tunikan idag så tröstade jag mig med ett par örhängen istället. Måste ju matcha mitt nya nagellack...

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där Odd Molly tunikan stod jag och höll i väldigt länge i itorsdags. Den är så jäkla underbar!
Kram Annica