tisdag 13 januari 2009

Copycat

Jag följer Linda´s tips och målar naglarna. Och jag tror minsann att det känns bättre på en gång. Vet inte om det beror på att naglarna är målade eller för att jag precis stillat mitt köp-behov genom att inhandla två nya nagellack...

Detta lack är från Isa Dora´s serie Wonder nail och färgen heter 630 Sweet violet

Iaf. har jag och Linda lunchat på kondis. Räksallad fick det bli idag. Och före det var jag och Tyra på babysim i badhuset. Två mammor med barn var där förutom oss. Eftersom Tyra tränat på att duscha så var det inga problem idag. Nu ligger hon ute i vagnen och sover. Hon blir en aning utmattad efter att vi badat...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det där va riktigt fint! =)
/Annica

Linda sa...

Åh, lila är hett just nu! Jag har lila på naglarna jag med. Det nya såklart ;-) Visst känner man sig lite lyxigare sådär i mammavardagslunken?

Hanna sa...

Det känns väldigt mycket lyxigare...