torsdag 29 januari 2009

Yes!

Matinfo. på BVC idag. Vi fick se en film om hur man kokar potatis bland annat... Lite tips och tricks om hur man gör när de små ska börja äta vanlig mat och sen fika och skvaller i över en timme tror jag. Tyra var rätt så lugn men blev trött på slutet och lyckades få alla andra barn också att börja gråta tror jag. Maria berättade att hon drar igång spinning igen nästa torsdag och det anmälda jag mig till direkt. Sen nämnde hon något am eventuell core-träning på lördagar. Jag är på... Då är ju Rickard hemma så slipper man fixa barnvakt.

Vilma, Emilia, Tyra (saknas på biden: Ellen)

Efter fika med skvaller gick jag och Tyra runt på byn ett tag. Bla. var vi förbi Proosan och köpte balsam och glansspray. Shampo och värmeskydd hade hon inte, så det får jag vänta med. Sen gick vi till min mormor en sväng så hon fick träffa Tyra. Det tyckte Tyra var roligt för hon log hela tiden vi var där. Sen vägrade hon sova på hela vägen hem. Men nu sover hon minsann..

Mormor och Tyra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söta dom är!=)
måste säga att Tyra är väldigt lik sin mamma..kram

Anonym sa...

Nu har jag ring och påminnt försäljaren min så i mitten på nästa vecka borde de kommit :)