måndag 19 januari 2009

Grillad ciabatta.

Idag har vi gått och gått och gått.... Sunne är ju inte så stort, men vi har travat runt hela eftermiddagen. För det hann bli eftermiddag innan vi kom utanför dörren. Har hittat lite saker till Tyra, men har faktiskt inte köpt något alls till mig själv. Bland annat har jag hittat sånna där bra ringar till Tyra som man kan koppla ihop och hänga leksaker i. Vi, jag och syrran och Tyra, tog en sen lunch/fika vid tre-snåret på ett kafé som heter Saffran & Vitlök. Precis som kondis hemma så serverar de grillade ciabattor och jag brukar alltid välja den med parmaskinka och mozarella. Nu tänkte jag att jag skulle testa någon annan smak. Oh my god!! Jag kan tipsa "nyan" att börja med den; chevre, ruccola, valnötter och honung. Herregud!! Jag trodde att jag dog och kom till himlen. Kanske bland det godaste jag ätit, topp fem... Kommer helt klart att försöka göra sånna när jag kommer hem. 

Såhär gott var det, ingenting kvar...

Tyra fick ingen ciabatta, men hon var nöjd ändå.

Inga kommentarer: