måndag 26 januari 2009

Sim-kort...

Nu har Tyra sovit två timmar... Jag kanske måste väcka henne så hon inte blir vaken så jättelänge ikväll. Det är ju Lipstick Jungle klockan nio och då ska inga barn vara vakna och störa. (Man kan väl få hoppas iaf..?)

Sömntuta

Jag måste få skryta också, eftersom mamma sa att jag skulle få tårta och kaffe när jag kom tillbaka efter simningen, så simmade jag tio längder extra! Först tänkte jag att om jag äter tårta så är ju själva träningen ogjord, men sen slog det mig att jag förmodligen skulle ha ätit tårta även om jag inte tränat. Nu blev det ju liksom bonus, utan att det gör något. Jag känner även godissuget komma krypande redan nu. Och nu finns det ingen sallad som jag kan frossa i, så när Lipstick Jungle börjar lär jag väl sitta här och knapra hårdbröd eller nått...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hur kan man få vara så söt som Tyra är??????
Vilken liten goding :-)
// Anna-Karin B

Anonym sa...

Hon är lik sin pappa så de kan ju vara därför *ler*