lördag 10 januari 2009

Shopoholic.

Tyra ser ut att ha fått de rätta generna för shopping... Hon har varit en riktig ängel idag (det har Tobin också, men jag törs inte säga att han är bra på att shoppa...) och det har varit jättekul att gå runt i stan (Östersund) och kolla i affärer. Jag hittade en del till Tyra på rean men mest nöjd är jag nog över mitt impulsköp av svart lång-kofta. Jag har varit ute efter en sån ett tag då min gamla börjar se lite sliten ut, men efter att ha letat i flera affärer utan framgång hade jag nästan gett upp. Då, inne på lindex får jag syn på den på rea-ställningen! Utan att prova köper jag den och håller tummarna att den ska passa och det gör den!!! Lunch hann vi inte med utan det blev en fika på Åhlens med lite ammning och blöjbyte. Vid halv tre hade vi (Jag och Linda) mött upp Jonas och Molly och de skulle gå och äta för att sen åka hem. Så jag tog bussen till min kusin för att hälsa på han och hans tjej. När jag var där ringde Rickard, som varit på skotertävling, och sa att den var slut och sen kom han och hämtade mig för hemfärd.
Tyra spanar in Tobin när han äter...
Tyra med min kusin.

Inga kommentarer: