söndag 18 januari 2009

Resan i listform.

Har varken tid eller ork att skriva mer ingående, men vi har kommit fram i någorlunda samma skick som vi åkte i...
  • Vi kommer iväg ca 1 timme senare än planerat.
  • Det börjar skymma 2 mil utanför Sveg.
  • Tyra somnar i Sjöändan.
  • Det blir mörkt i Orsa.
  • Tyra vaknar i Mora. Hon sover och vaknar om vart annat resten av resan.
  • Det finns inget skötbord på OK i Malung, så Tyra blir utan blöjbyte.
  • Jag kissar på OK i Malung med skötväskan runt halsen och Tyra på ena armen...
  • En mil innan Sunne får Tyra nog och gallskriker resten av resan.
  • Jag bländar 90% av alla mötande bilar eftersom jag har fullt upp med att underhålla Tyra med napp och leksaker.
  • Syrran lortar ner sig totalt när vi baxar in sängen som jag haft på taket i ca 35 mil...

3 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att ni kom fram helskinnade. Ha en underbar "semester" hos moster M, så ses vi snart. Fast, vad ska nu JAG göra på dagarna?

Linda sa...

Skönt att ni kom fram helskinnade. Ha en underbar "semester" hos moster M, så ses vi snart. Fast, vad ska nu JAG göra på dagarna?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.