fredag 2 januari 2009

Sparsamt med leksaker.

Tyra fortsätter träna och idag tyckte hon till och med att det var roligt att ligga på mage. Ett tag. Sen började hon gråta såklart, men hon låg och log en liten stund iaf. Hon har sovit rätt bra idag, men det har gått lite sämre med ätningen. Antagligen har jag ätit något som hon inte riktigt gillar, eller tål. Kan ju vara allt torkat älgkött som jag proppade i mig igår...?

På eftermiddagen har Molly varit här och lekt med mig och Tyra. Nu verkar det inte som att Tyras leksaker är särskillt intressanta för Molly. Iaf. inte efter ett tag. Vi satt och ritade lite och räknade Tyras gosedjur och våra julkort, men efter ett tag frågade Molly efter puzzel och något sånt har vi såklart inte. Tror vi måste skaffa lite mer leksaker för jag antar att det inte är sista gången Molly kommer hit. Och jag vill ju inte att hon ska förknippa oss med att det är tråkigt... Ni som vet hur Linda såg ut som liten förresten, syns det att hon är mamma till Molly..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan tipsa om en babyspegel, det gjorde verkligen så att Zack gillade att ligga på mage!!

Renhuvud sa...

Mollan är Linda upp i dagen. Helt sjukt! eller kanske inte med tanke på att dom är släkt.. =P