fredag 16 januari 2009

Fullt upp.

Tyra har varit vaken flera gånger inatt. Hon har varit ledsen och inget vi försökte med hjälpte. Hon åt, skrek, kräktes av och till hela natten. Sen tar hon tag med fingrarna och drar i underkäken på sig själv, så jag tror att det kanske kliar i tandköttet. Nu tror (och hoppas) jag inte att hon ska få tänder riktigt än, men någon sa (eller om jag läste det) att det kan börja klia flera månader innan tänderna kommer. Iaf. så har det inte blivit så mycket sömn inatt och det ledde naturligtvis till att vi sov lääänge idag istället. Nu har Rickard tagit med sig Tyra ut på sveg en sväng, tror han skulle på SALAB och visa upp Tyras nya Lynx-napp (de säljer Yamaha där..) och sen skulle han handla lite åt mig. Jag ska försöka påbörja målningen av diverse möbler som jag har tänkt göra rätt länge nu. Jag har iaf. hunnit städa lite och tänkte även försöka hinna dammsuga innan familjen kommer hem. Vid tre är vi bjuden på semla hos mamma och pappa. Hmm.. blir nog ingen målning idag. Inte nu iaf.

Inga kommentarer: