söndag 11 januari 2009

Sköna söndag?

Idag blev det sovmorgon. Tyra var uppe rätt länge igår, hon ville inte riktigt sov utan vaknade och var ledsen flera gånger. (Inte så konstigt eftersom hon sov så mycket igår på dagen..) Rickard var snäll och klev upp med henne idag så jag fick ligga och dra mig. När jag väl tog mig upp tog jag en långdusch med hårinpackning och allt, så när jag var klar och tänkte göra frukost var klockan halv ett tror jag...

Julen är bortstädad och julpyntet är nerburet i förrådet. Så nu ska jag hänga upp "nya" gardiner och städa lite. Det är inte så mycket att städa och damsugningen sparar jag nog till imorgon förmiddag. Nu är det dags att komma in i bra rutiner, så imorn ska jag kliva upp tidigt och äta frukost, sen fram på dan ska jag gå och simma så får Tyra vara lite med sin mormor. Nu ska jag ägna mig åt lite småfix och sätta igång tvättmaskinen. Om jag blir nöjd kanske det kommer lite bilder på lägenheten senare...

Inga kommentarer: