måndag 26 januari 2009

Godissugen.

Jag håller på att bli galen. Jag är så jävla godissugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tur att det inte finns något hemma för då hade jag nog ätit upp allt. Det måste bero på amningen att jag blir så sugen på kvällarna..? Istället för godis (som vi inte har) har jag ätit upp salladen som jag skulle ha i veckan. Gjorde iordning all sallad så jag ska slippa sen i veckan, men innan jag visste riktigt vad jag höll på med så hade jag ätit upp allt. Det hjälpte... Inte. Nu tror jag att jag gör Tyra sällskap och går och lägger mig. Imorn bitti ska vi sjunga upp innan vi åker och sjunger för mamma som fyller år. Sen får Tyra vara där och sjunga ett tag medans jag ska ner på badet och simma. Jag ska komma i den där Odd Molly tunikan...

Tyra har rivit ner mittenleksaken för att se TV´n bättre..

1 kommentar:

Linda sa...

Jag hejjar på dig, det är klart att du klarar det!

// Loftgatan 12