tisdag 13 januari 2009

Dåliga vanor.

Tyra vägrar sova. Så fort jag lägger ner henne börjar hon klaga. Och det är väl ingen idé, antar jag, att låta en liten bebis ligga och gnälla hur länge som helst. Då kan hon ju lika gärna sitta uppe med mig. Hon börjar iaf. skratta lite oftare nu. Det är så underbart när man killar henne på sidorna och det kommer ett sånt där bubblande härligt skratt.

Dagens städning resulterade i...


...ingenting egentligen.

Jag köpte nya gardiner till sovrummet på Dollar$tore igår som jag har hängt upp idag. Och jag kan ju säga att man får vad man betalar för... De är lite ojämna i kanterna men de duger gott och väl i sovrummet.
Måste sy upp dem lite bara...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna,
Ett tips, man behöver inte sy för att lägga upp gardinerna, det går alldeles utmärkt med häftapparaten.
kram Maggan

Anonym sa...

Eller nålar....
Jag vet en som köpte panelgardiner på en viss tygaffär här i sveg som garanterat kostade mer än dom på Dollars, dom va inte heller raka.

Kram Annica

Anonym sa...

Plåster-tejp fungerar oxå utmärkt =)

Carolas vardag sa...

åå jag har också köpt dessa gardiner:)men har inte fått ipp dom ännu:)men som du säger man får för det man betalar:)ha en trevlig helg