torsdag 22 januari 2009

Hemma.

Jag har väldigt svårt för folk som kör dåligt när jag är ute och åker bil. Särskilt när bilen framför pendlar mella 80 och 110. Hela tiden. Det är lite svårt att veta då liksom, ifall man ska köra om eller inte. Jag gillar inte att köra om, särskillt inte när jag har Tyra med mig i bilen. Det har att göra med att jag är paranoid och inte litar på andra trafikanter. Det betyder alltså inte att jag tycker att jag är en dålig förare... Sen finns det något som jag blir ännu mer irriterad på; folk som hjälper mig att köra. De blinkar när det är fritt och de tycker att jag kan göra en säker omkörning. Jag väljer gärna själv tack, när jag anser att det är dags att köra om. Men trots att det är massa dåliga förare ute på vägarna så kom vi altså hem. På exakt den tiden jag sa till Rickard att jag skulle vara hemma. Eller, jag sa; Jag kommer hem halv fem.. (16.28 rullade jag förbi Bäckedal)

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken tur att ni är hemma. Min vardag har varit helt weird! Det blir liksom fel på nåt sätt när ni inte är hemma...