onsdag 18 februari 2009

5 månader!

Idag fyller Tyra fem månader!? Det har gått hur fort som helst. Men å andra sidan känns det som om hon alltid funnits här. Jag kan inte minnas hur det var innan hon föddes. Vad gjorde jag hela veckorna när Rickard var i Norge och jobbade? Och varför i hela friden har jag inte tränat mer innan? Om jag kan få tid nu, vad hade jag att skylla på förut i så fall? Och hur kan någon så liten få en att känna sån enorm glädje och lycka? Min lilla ängel, fem månader...!

4 kommentarer:

Mathilda Blomdahl sa...

Nu sitter du ju bara och digitalscrappar;-)
Jag vill gå kurs hos dig

Hanna sa...

"make a fancy collage" under fliken "library" Jag har bara satt dit kortet... :-)

Anonym sa...

Hittade din sida på familjeliv, jätte söt flicka. :)
Min son hade BF den 18 sep :)

Erica sa...

Visst är det konstigt? Innan man hade barn hade man en massa tid över till träning men tiden bara försvann..! Tror att man tar vara mer på tiden när man fått barn plus att det är så skönt att komma iväg å få ensamtid, även om det innebär träning!