tisdag 24 februari 2009

Den rätte för Rosing.


(Bilden är tagen från kanal5.se)
Jag är väl inget större fan av dokusåpor och jag börjar tröttna på alla dessa "söka kärlek program" som visas på TV. Men jag hade på femman när jag satt vid datorn och då blev det automatiskt att jag kollade. Flera gånger tyckte jag att jag såg två stycken som jag kände igen. Den ena är jag inte så säker på, jag kan absolut sett fel, (och skulle bli förvånad om jag såg rätt) men jag tyckte jag såg "Robbinson Robban"!!! Den andra är jag nästan HELT säker på. En av killarna i "Frusna män söker kärlek". Han gick inte vidare och jag vet inte vad han heter, men var det någon annan som såg honom? Jag får lite känslan: Vara med i TV till varje pris. Här kommer en bild stulen från tvplaneten.se så ni vet vem jag menar:

Inga kommentarer: