tisdag 10 februari 2009

Allt är dåligt.

Internet har legat nere så jag har nästan fått abstinens...

Tyra tog tid på sig att somna ikväll, låg och gnällde länge och har vaknat flera gånger under kvällen. (Tidigare idag när hon sovit middag så har hon sovit jättebra.) Hon har fortfarande högt under huvudet så hon inte ska snörvla så mycket. Jag är alldeles tjock i halsen och har bara två bafucin kvar i burken. Imorn blir det till att inventera medicinskåpet och sedan ett besök på apoteket. Det blir inget babyöppet för oss imorn. Känns lite dumt att gå dit och smitta alla andra barnen även om vi skulle må bättre imorn. Samma sak när det gäller öppet hus på dagis som jag tänkte gå på imorn. Istället blir det apoteket och ica, måste sysselsätta mig med något, så jag tänkte baka lite imorn. Idag har vi inte varit utanför dörren, inte ens hämtat posten...

Nu är det bäst jag lägger mig ifall Tyra-pyret får för sig att vakna och gnälla inatt. Man vet ju aldrig, när hon är sjuk är det ju inte säkert att hon sover så bra som hon brukar.

Inga kommentarer: