torsdag 19 februari 2009

Dåså.

Nu har jag ägnat hela eftermiddagen och kvällen åt att fixa med auktioner på Tradera. Jag håller ju på att rensa lite i min garderob, så än så länge är det bara kläder som jag lagt upp. Men nu är de där. Kolla här om ni är intresserad av att se vad som säljs.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Skönt med spinning, men det känns att jag varit lite snuvig. Fick till och med kliva av för att gå och snyta mig.

Hann inte städa innan Rickard kom hem, men det kan jag göra imorn när han åker runt och fikar hela förmiddagen. Kanske tar han med Tyra också så jag får lite egentid utan att känna att jag har barnvakt. På tal om Tyra, efter att jag duschat efter träningen så kräktes hon i mitt hår. Tack gumman!! Gör om gör rätt... Nu ikväll är hon lite kinkig. Vet inte varför. Det skulle kunna bero på att de i lägenheten ovan spelar bowling!!! (Låter så iaf.)

Inga kommentarer: