onsdag 25 februari 2009

Phew!

Nu har det ordnat till sig. Jag knackade lite under fläkten och då hoppade den igång. Jag kände paniken växa där ett tag eftersom jag har massor att göra på internet. Bla. så går mina auktioner på Tradera ut imorn och då måste jag ju hänga med så jag får iväg vinnarmail mm. så de som handlar av mig inte behöver vänta. Sista chansen imorn alltså, kolla här om du är intresserad.

Idag kom förresten paket till mig. det är det bästa med att handla på Tradera, när paketen kommer. Eller, till mig var det ju egentligen inte. Det var ju till Tyra. Fast jag blir nog mer glad än henne.


Nu ska jag koka te och kolla på Gray´s. Ska berätta nått annat sen, efter Gray´s, som värmde mitt hjärta idag. Så där så man blir både stolt, rörd och lycklig...

...återkommer.

Inga kommentarer: