tisdag 3 februari 2009

Tisdag med Tyra

Babysim stod på schemat imorse. Tyra trivs som fisken i vattnet. Hon är väl kanske inte så aktiv, men hon klagar ju inte iaf. Efter badhuset lunchade vi med Linda och Tobin på kondis. Tyra satt själv i soffan med bara lite stöd...

Vi passade även på att låna hem några tapetprover inför makeover´n på Tyras rum. Jag tror att jag hittat ett par tapeter som skulle göra sig bra där inne. Hon har ju en egen liten hall som jag tänkte att det kunde vara en annan tapet i. Men eftersom Rickard förmodligen blir den som betalar tapeterna så kanske han kan få vara med och välja också...

När jag lagade middag somnade Tyra på köksgolvet. Medans hon lekte... Hon vaknde inte ens när jag gick ut och körde in bilen i garaget, hon låg precis lika när jag kom in igen.

Inga kommentarer: