onsdag 18 februari 2009

Semmelbuffé.

Ganska många på babyöppet idag. Eftersom jag och Tyra skyndade oss så mycket så jag blev alldeles slut för att hinna väga henne så var det naturligtvis ingen vägning idag. Alla som jobbar där var borta. Nu hade jag lite fel när jag påstod att Tyra inte blivit vägd sen December, för tydligen vägdes hon i mitten på Januari. De hade lämnat öppet så jag gick in och vägde Tyra själv. Det såg bra ut...

Ellen och Tyra på babyöppet.

Efter vi varit där gick vi på kondis och åt semmelbuffé. Massa olika sorter att välja på. Jag åt fyra eller fem tror jag. (Det var små semlor...) Vet inte vilken sort jag tyckte bäst om. Vanliga semlor är ju goda men den med vaniljkräm var inte heller dum. Sen har ju jag en förkärlek för choklad och även om de andra sa att den blev lite för mastig så måste jag ändå säga att jag lätt kunnat smugglat med en sån hem till senare. Innan vi var klara där tror jag alla mammor (+bebisar) som varit på babyöppet kom dit. Trevligt, trevligt.

Inga kommentarer: