måndag 23 februari 2009

Badkruka.

Tanken var att jag skulle lämna Tyra hos hennes mormor idag och sen åka och simma. Tolv öppnar de badhuset så jag tog det lugnt och åt frukost i lugn och ro. Tjugo i elva ringer Linda: Visst ska du till Mathilda nu klockan elva? FAN, det hade jag helt glömt bort. Var helt säker på att det inte var något särskillt idag. Och sen hade jag ju precis lagt Tyra för att sova middag när Linda ringde. Snabbt in i duschen och hoppa i kläderna. Eftersom Tyra kan bli väldigt sur om man väcker henne tänkte jag att det är lika bra att hon får sova klart. Men tio över elva vaknade hon själv, så drygt kvart över stormade vi in hos Mathilda. Puh... Vi hann precis i tid till fikat.

Så som sagt det blev ingen simmning idag. Imorn är tanken att vi ska gå på babysim. Har försökt ringa till badhuset nu ikväll eftersom de vill att man anmäler sig senast dagen innan tror jag. Men jag får inget svar där. Nu har jag ju gått dit utan att anmäla oss förut utan att de skjutit mig, men om man ändå kommer ihåg att ringa så kan man ju göra det. Jag tror att de vill att man anmäler sig så de vet att någon kommer. För om inga bebisar kommer kan de ju boka in annat den tiden. (Vad nu det skulle kunna tänkas vara..)

Inga kommentarer: