torsdag 5 februari 2009

Sömnig

Nu sover Tyra för andra gången idag redan. Hon vaknade rätt så tidigt, vid halv åtta-åtta, men vi klev inte upp förens när klockan ringde vid nio. Strax efter tio visade hon tydligt att hon var trött. Klockan elva drog jag på spinning och när jag kom hem klockan tolv så sa mamma att Tyra precis hade vaknat. Hon sov alltså två timmar. Så jag blev lite förvånad när hon somnade igen halv två. Då hade hon skrikit konstant i fem minuter medans jag stod i duschen. När jag tröstat henne åt hon lite och sen slocknade hon.

Verkstan ringde också, så jag kan hämta bilen när jag vill, men eftersom Rickard kommer hem innan de stänger samt att det är han som ska betala så får nog han hämta bilen.

1 kommentar:

Erica sa...

Vad du är duktig som simmar o spinnar för fullt!