lördag 28 februari 2009

Donky Kong

Jag har ju inte bara ropat in kläder på Tradera, utan även ett TV-spel till mig själv. Efter att ha ringt Maggan och bett om att få låna nån extragrej, (som tydligen behövdes för att få spela) plus åkt hem till Maggan och hämtat grejen, har jag nu suttit och spelat lite medans Rickard suttit vid datorn. Jag vet att jag har spelat spelet förut, men jag känner inte igen mig och allt känns rörigt. Jag misstänker även att det inte lär bli massor med dötid i veckan så jag kan sitta och spela, men vi får väl se. Annars har det inte hänt så mycket ikväll. Vi tittade INTE på melodifestivalen utan tyckte att det gav mer att kolla på AFV och nån gammal episod av Mr Bean som visades på femman. Nu känner jag att John Blund gjort en snabbvisit för det börjar klia lite lätt i ögonen. Dags att inta sängläge snart med andra ord.

Jag funderar på att lägga in lite olika kategorier här på bloggen. Mest för att jag själv ska hitta gamla inlägg lättare. Men än så länge är det bara på idéstadiet. Får se vad som händer framöver. Nu lär det bli gonatt snart skulle jag tro, så den enda kategorin jag ska ägna mig åt ikväll är sova.

Inga kommentarer: