måndag 23 februari 2009

Skräckis.

I morse vaknade jag av att jag drömde en mardröm. Det händer ju inte varje dag. Jag är iofs. väldigt mörkrädd och har slutat titta på skräckfilmer, men nu måste jag nog sluta titta på kriminalserier också. Jag vet vart influenserna till drömmen kommer ifrån. För nån dag sen tittade jag på CSI-New York och på bårhuset fick rättsläkaren en konstig blick när hon skulle ta hand om ett lik. Hon kände efter puls på halsen och helt plötsligt slår liket upp ögonen. Det är det värsta jag vet, när sånt händer på TV. Det behöver inte ens vara ett lik, det räcker med att de visar nån som sover och sen slår upp ögonen tvärt och bara stirrar. När jag hade tittat på The Ring för massa år sen så kunde jag när jag var ute och gick ensam och det var mörkt få för mig att den där äckliga tjejen skulle komma, fast det gått jättelång tid efter att jag sett filmen. Jag vet, jag är superlöjlig. Nä, från och med nu ska jag bara kolla på tecknat tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dej helt och hållet. Jag verkligen hatar när dom slår upp ögonen sådär, jag fattar inte varför dom inte kan bara rusa fram och slå till den personen lite istället för att smyyyyga fram och sakta sakta sträcka fram handen ;)
Hehehe, gud va dåliga mina filmer skulle vara =)
/Annica

Anonym sa...

jag hatar när det ringer på filmer och ingen svarar förrän efter typ 20 signaler, maggan