onsdag 4 februari 2009

Miss i planeringen..

I morse åkte jag till verksta´n med bilen. Där sa de: Vi ringer när den är klar. Jag frågade om det skulle bli under dagen och det skulle det självklart bli. (Jag hade räknat med att de skulle fixa bilen medans jag väntade) Nu är klockan snart fem och de har inte ringt än. (Om jag inte har helt fel så stänger de fyra eller fem tror jag.) Jag fick iaf. ringa Linda som kom och plockade upp mig. Efter att vi släppt av Molly på dagis så åkte vi direkt till BVC. (Blev alltså ingen prommis idag..) Lunch blev det hos grannen och där var även mamma och pappa. Och eftersom pappa har tillgång till fax så skickade jag Rickards papper med pappa. Resten av att-göra sakerna får jag skjuta på tills imorn. Dels för att tapetproverna ligger i bilen och dels för att det snöar så jag har ingen lust att till Proosan.

Inga kommentarer: