torsdag 26 februari 2009

Hosta.

Jag hade för avsikt att lämna Tyra hon hennes mormor oh morfar idag får att själv bege mig iväg på spinning. Men mina planer grusades en aning då Tyra varit vaken stundtals under natten och hostat. Hon har hostat så mycket att jag var tvungen att lyfta upp henne för det lät som hon inte fick någon luft. Sen började hon gråta och då började hon hosta igen såklart. Så det blev till att ställa in spinningen idag.

Snöat har det gjort också inatt. Såklart, eftersom jag INTE ställde in bilen i garaget igår. Så medans Tyra vilade en sväng nyss så gick jag ut och sopade av bilen och körde in den i garaget. Handla får jag göra när Rickard kommer hem. Har ingen lust att klä på Tyra massa kläder och krångla med henne på affären idag. Tyra somnade förresten på golvet när hon vilade nyss. Jag brukar alltid lägga henne i hennes säng när hon ska sova middag, men idag hann jag inte. När jag tittade dit, eftersom det blev så tyst, såg jag att hon redan somnat.

Inga kommentarer: