torsdag 12 februari 2009

Barnfritt.

Ikväll har jag varit på Aloeveraparty. Själv!! Ja, jag menar inte att jag var den enda där, men Tyra var inte med. Det känns så himla lyxigt att kunna stoppa ner mobilen och plånboken i en handväska istället för att ha skötväskan med. Trevligt att komma ut och träffa lite folk utan Tyra, men samtidigt så längtade jag efter henne nästan hela tiden. Jag tror iofs. inte att det gick nån direkt nöd på henne när hon var med Rickard, men jag är lite löjlig och vill gärna vara med och bry mig. Fast jag vet att han kan minst lika bra som mig så måste jag ändå vara alldeles upp i när han gör nått, tex. byter blöja...

Tyra fick förresten post idag. Ett "gratis" paket från go´boken, med en liten bok med tjocka sidor, en tygbok, en bok-skallra-spegel och en bok om hur man kan läsa och leka tillsammans. Det hela funkar som en vanlig bokklubb där man måste avbeställa om man inte vill ha nästa paket. Får se hur länge vi ska vara med. Jag tycker att det blir lite dyrt med 200 kronor i månaden. (Jag kommer förmodligen glömma bort att avbeställa varje månad..)

Inga kommentarer: