tisdag 17 februari 2009

Today.

Eftersom Tyra fortfarande är snorig och jag inte heller känner mig helt hundra, så blev det ingen badning idag. Istället åkte vi till Mathilda och åt sopplunch. Tyra var supernöjd, såg nästan lite skadeglad ut när Tobin och Millie var ledsna. När det var dags för Mathilda att hämta Charlie på dagis så åkte jag och Linda (och Tobin och Tyra..) på Ica först och sen hann vi med ett besök på Dollar också innan Linda skulle hämta Molly på dagis. Då åkte jag och Tyra hem och dammsög. Nu tänkte jag att jag skulle börja rensa i garderoben, men tröttheten kom krypandes, så jag tror jag ska gosa lite i soffan med Tyra... Sen ska jag rensa. Tänkte försöka mig på att sälja lite på Tradera om jag hittar något som inte ska vara kvar eller måste slängas.

2 kommentarer:

Erica sa...

Här är en till som är lite av en traderaberoende..Vad heter du där? Jag är Acire80, tror jag om jag inte blandat ihop mina alias ;)

Hanna sa...

Bixy, alltid bixy... ;-)