lördag 21 februari 2009

Pokerface.

Rickard kom hem mellan fyra och halv fem inatt. Han hade inte några vinstpengar med sig... Tydligen tyckte han att det snurrade lite för mycket i sovrummet för han spenderade natten, eller jag kanske ska säga morgonen, på soffan istället. I vanlig ordning hittade han ingen av våra tio filtar som vi har i vardagsrummet utan tog en soffkudde som täcke.

Han kom in till sovrummet vid halv tio eftersom han frös så mycket. Klockan elva drog jag på träning, core, och tränade magen och balansen lite. Helt ok att börja en helgmorgon med lite aktivitet faktiskt. Man kommer igång liksom. När jag kom hem från det hade Rickard fixat lunch. Lite "enkelt" med rester från igår...

Nu ska vi göra oss iordning för att åka lite skoter. Tyra måste sova klart middagslur först och jag försöker få Rickard att gå ner till förrådet och hämta skoterkläderna. Själv ska jag nog kolla "sista chansen" på Tradera och se så jag inte missar nått...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha kul att se att fler har killar som kommer hem lite yra på morgonkvisten ;) om du kollar in min blogg hittar du ett liknande inlägg från förra helgen, men min hade varken mobil eller jacka med sig......

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHA!!! fyy fan jag garvar ihjäl mig....... vilken syn!