tisdag 17 februari 2009

God morgon.

Tyra har inte sovit jättebra inatt. Eller, jag har inte sovit jättebra inatt... Tyra har vaknat flera gånger och ätit och när hon äter så äter hon bara en liten stund så därför dröjer det inte så länge innan hon måste äta igen. Jag har försökt få henne att äta längre med det vill inte hon. Nu sover hon middag redan. Jag får känslan av att hon inte blir nöjd och funderar på om det kanske inte räcker med bara ammning? Jag vill ju amma helt tills hon är sex månader, men om hon inte blir nöjd så kanske vi måste börja med annan mat också. Vi får väl se, hon kanske har en sån där tillväxtperiod så det är därför hon äter oftare, för att få fart på mjölkproduktionen..?

Iaf. så visar termometern på ca -22 grader, så det känns inte så jättelockande att bege sig ut på prommis. Men jag känner att jag måste ut, iaf. en liten sväng bara och få lite luft. Tyra vill nog också det. Men just nu sover hon och jag ska plocka undan i köket det som inte blev av igår. (Eller också så ska jag kolla "sista chansen" på Tradera och se om det finns nått där som jag inte visste att jag behöver...)

Inga kommentarer: