lördag 28 februari 2009

Lugnet EFTER stormen...

Det känns lite konstigt. Först är det fullt här hemma, sen är vi helt själva. Alla har alltså åkt. Rickards släktingar har dragit vidare till Hogdal, men förhoppningsvis blir det inte lika länge innan vi ses igen. Vore roligt att åka ner till huvudstaden en sväng framöver. Och Erica med familj har åkt vidare. Jättekul att träffas och det blir verkligen alldeles för sällan. Jag tror att jag och Tyra får göra en liten resa dit och hälsa på snart. Kalas har vi haft idag med tårta för båda födelsedagsbarnen och Tyra har som vanligt visat sin allra bästa sida. Snäll som få och jag funderar på när bakslaget kommer. Förhoppningsvis inte i tonåren...

För övrigt börjar jag sakna Molly, har blivit dåligt med umgänge och även om Tobin är söt som socker så är ju faktiskt Molly lite mer givande att prata med. Lite dumt det där när Tyra är sjuk och även Molly så om de träffas så är väl risken att de smittar varandra hela tiden och aldrig blir friska. Tyra märker man inget på förutom att hon hostar lite och är snorig. Men hon är lika glad och pigg som vanligt. Snart kommer Rickard hem med pizzan så jag ska skynda mig att duka fram så kan vi äta direkt när han kommer. Jag kom på att jag glömt att äta lunch, så jag är jättehungrig.

1 kommentar:

Erica sa...

Tack för en jättemysig dag! Barnen blev så förtjusta i "Tyja"! Och Ni är såå välkomna till oss! Kram på er!