lördag 14 februari 2009

Happy Valentine´s day!


Kul. Rickard spenderar hela den här helgen på skotertävling. Han åkte sju imorse och kommer hem ikväll så han. Samma visa imorn antar jag. Nu är han ju inte där för nöjes skull, utan han skulle jobba. Och jag tror inte han var så sugen på att vara där hela helgen, men om ingen hjälper till blir det ju ingen tävling heller... Jag och Tyra får väl hitta på något roligt bara vi två. Fast jag vet inte hur roligt det kommer att bli med tanke på att Tyra fortfarande är snorig och jag har fått lite ont i halsen igen + att jag är täppt och allmänt hängig. Och på tal om hängig, jag har tandsprickning!! Min andra visdomstand håller på att bryta igenom och det gör ONT!!! Tack och lov så har jag bara max två sånna här hemskheter kvar, Tyra har alla sina kvar... Stackarn.

Inga kommentarer: